stardoll-in-glam

Δευτέρα 7 Απριλίου 2014

Σχετικά με την κλοπή λoγαριασμών. [2]

Λίγες μέρες πριν, ένα άτομο με το οποίο συνήθιζα να μιλάω αραιά παλαιότερα, μου ζήτησε τον κωδικό μου υποσχόμενο να με κάνει Royalty. Φυσικά, αν όντως έδινα τον κωδικό μου, δεν θα ξαναντίκριζα την κουκλίτσα μου, όπως καταλαβαίνετε... Το συμβάν αυτό μου έδωσε την ιδέα γι'αυτό το άρθρο και πραγματικά λυπάμαι που το γράφω. Άλλωτε, όταν έβλεπα τέτοια μηνύματα εξοργιζόμουν μπορώ να πω... τώρα απλά ένιωσα λύπηση για το συγκεκριμένο άτομο. Και αυτό, για τον απλό λόγο ότι η πράξη αυτή δείχνει μόνο αδυναμία....

  Θα ήθελα λοιπόν να σας παρακαλέσω να προσέχετε τους λογαριασμούς σας και την αξιοπρέπειά σας. Να πω επίσης, πως δωρεάν Superstar δεν υπάρχει, να το χωνέψετε. Όλα έχουν το αντίτιμό τους. Ωστόσο, αν για κάποιο λόγο δεν έχετε τη δυνατότητα να πάρετε συνδρομή, δεν πειράζει στο κάτω κάτω της γραφής δεν θα αλλάξει και κάτι. Υπάρχουν πολλές αξιόλογες κούκλες που δεν έχουν αγοράσει ποτέ συνδρομή, πράγμα που αποδυκνύει πως δεν είναι απαραίτητο. Εγώ συγκεκριμένα, έχω πάρει μια και μόνη συνδρομή δύο εβδομάδων. Πριν και μετά από αυτήν, απλά έβρισκα τρόπους να παίρνω ρούχα συλλέγοντας με τον καιρό τα Stardollars και τα Starcoins, με τα οποία μπορείτε να κάνετε εξίσου καλές αγορές! Υπάρχουν πολλές ευκαιρίες μέσα στο παιχνίδι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου