stardoll-in-glam

Δευτέρα 7 Απριλίου 2014

Για τα αρνητικά σας σχόλια.




Γεια σας.

  Ένας κακός σχολιασμός μπορεί να είναι απλά η γνώμη σας, αλλά δεν μπόρεσα να δεχτώ αυτά που διάβασα, γι'αυτό και είμαστε εδώ... Επειδή κάποιοι το είχατε σκοπό, να σας πω ότι δεν θίχτηκα και ούτε πρόκειται να συμβεί αυτό γιατί έχω μάθει να αγαπάω τον εαυτό μου. Τα συνολάκια που σας παρουσίασα ήταν η δική μου άποψη για την Εβδομάδα Μόδας. Ήταν αυτό που θα δημιουργούσα εάν μου δίνατε εσείς το παρόν θέμα. Δεν σας τα έδωσα ούτε για να τα αντιγράψετε, ούτε για να τα έχετε ως πρότυπο. Σας παρουσίασα τη δική μου δουλειά σ'αυτό. Έβαλα μέσα τον εαυτό μου, τις ιδέες μου και τα πάντα που έχουν σχέση με εμένα. Εσείς, άλλωτε τα αποδοκιμάσατε και άλλωτε ξεσπάσατε το θυμό και το φθόνο σας. Και θέλω να σας πω πως δεν έχετε το ηθικό δικαίωμα να το κάνετε αυτό. Η κούκλα μου, τα ντυσίματα, το μακιγιάζ, όλα αντιπροσωπεύουν τον εαυτό μου και εσείς έρχεστε να με κρίνετε. Κανείς από 'σας όμως δεν έχει αυτό το αξίωμα, του κριτή, γιατί απλά δεν είστε τέλειοι. Αλήθεια, πως θα σας φαινόταν, μόλις βάζατε στην κούκλα σας αυτά τα ρούχα που για 'σας ήταν υπέροχα και δεν θα μπορούσατε να έχετε κάτι καλύτερο, πως θα σας φαινόταν εγώ να ερχόμουν και να σας έλεγα πως είναι "χάλια" και "έλεος";;
Συνεχίζεται..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου